sobota 26. listopadu 2016

Tematické knižní focení

Spousta z vás jistě neví, že se mimo čtení knih a vedení blogu věnuji také fotomodelingu. I přesto, že jsou tyto koníčky naprosto odlišné, dají se spojit dohromady. Díky skvělé fotografce Elišce se mi splnil sen a společně jsme nafotily tematické podzimní fotografie s knihami! A jelikož je toto knižní blog, nemohla jsem vás o ty báječné fotky ošidit!

S Eliškou Kottovou jsem poprvé fotila letos v červenci. Venku bylo vedro na padnutí, ale Eliška našla nádherné, skryté místo u vody, z čehož tak vznikly osvěžující, vodní fotografie. Malou ukázku si můžete prohlédnout zde. Co se týče Elišky a jejích fotek, nemůžu si ji vynachválit, a proto jsem byla nesmírně nadšená, když jsme se na začátku listopadu sešly podruhé a vytvořily tento knižní photoshoot, který si můžete prohlédnout na přiložených fotografiích níže. K tematickým knižní fotkám jsem taktéž přidala několik vybraných fotografiích na poli, které jsme nafotily hned vzápětí. Snad se budou líbit; já jsem z fotek nadšená!










Jak se vám fotky líbí? Napište do komentářů!

10 komentářů:

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)