sobota 4. října 2014

Interview with: C. C. Hunter


Dnešní rozhovor je se spisovatelkou C. C. Hunter, což je autorka fantasy série Údolí stínů (u nás knihy vydalo nakladatelství Baronet). Nedávno jsem této autorce napsala e-mail a ona mi po necelém týdnu odpověděla! Nedokážete si představit, jak velkou jsem měla radost! Radostí jsem skákala skoro až ke stropu! A jelikož jsem se jí zeptala i na pár otázek a ona mi na ně odpověděla, můžete si je tady přečíst. :-) A navíc mi ještě prozradila, že napíše novelu o Mirandě (vedlejší postava ze série Údolí stínů), což je naprosto skvělé! Mirandu mám totiž velmi ráda. :-)


A Cup of Books: Ahoj! Můžeš nám o sobě něco povědět?
C. C. Hunter: Ahoj, ahoj! Narodila jsem se v Alabamě, ale spoustu let jsem strávila v Texasu. Mám dvě dospělé děti a záchranářskou fenku, která se jmenuje Lady. Když se zrovna nevěnuji psaní, ráda trávím čas se svým manželem a přáteli, s nimiž si vždycky ráda pochutnám na láhvi červeného vína.

ACoB: Cestuješ ráda? Pokud ano, jaké je tvé nejoblíbenější místo?
C. C. Hunter: Zbožňuji cestování. Vlastně jsem kdysi pracovala jako autorka cestopisů. Napsala jsem mnoho článků pro časopisy o cestování. A mé nejoblíbenější místo? To je těžká otázka. Miluji Itálii, ale žila jsem i pár let ve Venezuele a naprosto jsem se do ní zamilovala. A navíc jsem se tam naučila mluvit španělsky.

cc hunterACoB: Jak dlouho obvykle píšeš jednu knihu?
C. C. Hunter: To hodně záleží na mých termínech. Jednou jsem musela napsat celou knihu za pouhé tři měsíce a to tedy nebyla vůbec žádná sranda. Většinou mi vyhovuje psát po dobu čtyř až pěti měsíců, protože často pracuji na více knihách najednou. Nemluvě o editaci předchozí knihy...

ACoB: Máš nějakou radu pro budoucí spisovatele?
C. C. Hunter: Lidé se mě velmi často ptají na nějaké rady ohledně psaní. Jediné, co mohu poradit, je to, co sama dělám. Poté, co jsem se rozhodla být spisovatelkou, zapsala jsem se do všech možných psacích kurzů. Také jsem četla spoustu knih od svých oblíbených autorů, dělala rozbory jejich děl a pokoušela se zjistit, proč ty autory tolik obdivuji, co je na nich tak úžasného. A teď to nejdůležitější - pokud chcete být spisovatelem/spisovatelkou musíte psát každý den. Čím víc budete psát, tím víc se budete zlepšovat. A hlavně to musíte brát jako práci a být tomu 100% zavázáni.

ACoB: Máš nějaké plány do budoucna?
C. C. Hunter: Momentálně píši sérii o Delle (pozn. ACoB: vedlejší postava ze série Údolí stínů). První kniha Reborn vyšla v USA na jaře, druhý díl Eternal vyjde letos v říjnu. Takže momentálně pracuji na třetím a zároveň posledním díle této série. Také jsem napsala novelu o Chaseovi - upír, který vstoupil do Dellina života.

ACoB: Jaká je tvá nejoblíbenější kniha? A jakého autora máš nejraději?
C. C. Hunter: Má nejoblíbenější kniha je vždycky ta, kterou momentálně píši. Stejně to tak mám i s postavami. Takže teď si právě užívám Dellu. A můj nejoblíbenější spisovatel? Jenom jeden? Mám jich hrozně moc! Navíc mám spoustu talentovaných přátel, od kterých si vždycky ráda něco přečtu. Autoři jako Sophie Jordan, Joy Preble a Dianna Love.

ACoB: Děkuji za rozhovor! Chceš něco sdělit čtenářům mého blogu?
C. C. Hunter: Díky za rozhovor. Ráda čtu vše, co mi fanoušci napíší, a vždy jsem ohromena tím, že mám fanoušky po celém světě (stejně tak i v České republice). Mám vás všechny moc ráda!

c c hunter's rebornc c hunter's eternal    c c hunter's unbreakable

Znáte spisovatelku C. C. Hunter? Četli jste její sérii Údolí stínů?

4 komentáře:

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)