pátek 7. února 2014

TAG - Characters from books


Vždycky jsem obdivovala všechny, kteří vymysleli všemožné meme a tagy. Nikdy mě nic nenapadlo. Před pár dny jsem ale seděla v pokoji (jak překvapivé) a přemýšlela nad postavami z knih. A najednou mě napadlo, že bych mohla udělat tag o tom, co mají čtenáři společného s knižními postavami a co by si přáli mít společného. Sice nevím, jestli se k tomuto článku hodí označení tag, ale nic jiného mě nenapadlo.

O co jde?

První kategorie (Jsem jako) je určená k tomu, abyste na sebe práskli něco, co máte společného s knižními postavami. Mohou to být společné povahové vlastnosti, životní situace... či cokoli jiného.
V druhé kategorii (Chci být jako) se můžete trochu zasnít a napsat o tom, co byste si přáli mít společného s postavami z knih.
Postavy se mohou opakovat.
Ještě by bylo fajn, kdybyste za jména postav dali název knihy (či série), ve které se daná osoba objevuje.

Chcete se zapojit?

Dejte si ikonku, která je nahoře ↑, do svého článku a odkažte na mě.
Tento tag můžete postupem času aktualizovat. - Přečtete novou knihu, ztotožníte se s nějakým hrdinou a to znamená, že ho můžete připsat do článku!
Jsem jako:
  • Jsem vážně hodně líná jako Adrian Ivashkov (Vampýrská akademie).
  • Jsem velmi veselá jako Isabella (Temná akademie).
  • Jsem sarkastická jako Sophie Mercerová (Hex Hall), Archer Cross (Hex Hall) a Christian Ozera (Vampýrská akademie).
  • Jsem výbušná jako Rose Hathaway (Vampýrská akademie).
  • Často nad různými věcmi přemýšlím jako Charlie (Ten, kdo stojí v koutě).
  • Jsem neustále na někoho naštvaná jako Carl Mørck (Oddělení Q).
  • Někdy si připadám stejně opuštěná jako Callie (Banka těl).
  • Uvnitř jsem hodně zranitelná jako Gabriel (Temné vize).
  • Občas se ráda sklidím do ústraní a jsem sama jako Dimitrij Belikov (Vampýrská akademie).

Chci být jako:
  • Chci být odvážná a umět přežít ve špatných podmínkách jako Katniss Everdeen (Hunger Games).
  • Chci být silná (fyzicky i psychicky) jako Rose Hathaway (Vampýrská akademie).
  • Chci být zručná a nečervenat se nebo nebrečet jako Cinder Linh (Měsíční kroniky).
  • Chci být velmi chytrá a vyřešit každou záhadu jako Sydney Sage (Bloodlines) a June Iparis (Legenda).
  • Chci být absolutně dokonalá jako Pia (Počátek).
  • Chci si umět všímat tolika věcí a cítit se nekonečně jako Charlie (Ten, kdo stojí v koutě).
  • Chci být statečná a neohrožená (nemyslím tu frakci) jako Tris Prior (Divergence).


Líbí se Vám tento TAG? Zapojíte se?

30 komentářů:

  1. Možná se zapojím. :) Taky jsem líná jako Adrian. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc pěkné, velice se mi líbí tvoje přirovnání k vlastnostem.

    OdpovědětVymazat
  3. Čo sa týka Katniss tak to podobne :) Aj ja by som brala jej odvahu.
    Premýšľam, že keď bude čas tak sa aj radi zapojíme ;) Super nápad (y)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá výzva, uvidím, zda se zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vypadá vážně zajímavě! Dobrá práce!... Myslím, že toho máme dost společného, přišlo mi jako bych četla o sobě (skoro) :D... No asi by se u mě opakovaly věci jako máš ty, ale chtěla bych se zapojit, jen to musím nějak vymyslet, aby to nebylo téměř to samé. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Jo, je pravda, že v hodně věcech se lidé mohou shodnout, ale určitě se zapoj, moc ráda si o tobě něco přečtu. :)

      Vymazat
  6. Tak tohle je hodně dobrý nápad možná se taky zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle je dobrý nápad :) Já sama si často říkám, co mám s některými knižními postavami společného. Takže se určitě zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý nápad, určitě se zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujalo ma to... Uvidím koľko voľného času budem mať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že tento tag nevymyslíš během pěti minut, je časově náročnější. I já se s ním trochu potrápila. :D

      Vymazat
  10. Tak do toho sa hneď pustím. Nápad super, veľmi sa mi páči :). Teraz už len odhaliť seba a nájsť podobné postavy :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Do tohto sa rozhodne zapojím! Hneď ako budem mať čas napísať nový článok :D

    OdpovědětVymazat
  12. Zaujímavý Tag.. len by som bola zvedavá, čo by som tak našla, lebo teraz z hlavy ma absolútne nič nenapadá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že k tomuto tagu si potřebuješ sednout na delší chvíli a pořádně se zamyslet. :D

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Díky! :) Už jsem četla tvůj příspěvek k tomuto tagu, moc pěkné! :-)

      Vymazat
  14. Výborný nápad, sice většinu z těch postav neznám, ale to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkný tag, moc ráda se zapojím(e) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)