pátek 31. ledna 2014

Rozbalování balíčků!

Pokud by se vám to líbilo, můžeme udělat z rozbalování balíčků nějaké nepravidelné meme - bylo by jen a pouze na vás, kdy článek přidáte. Kdybyste se chtěli připojit, napište do komentářů pod tento článek a dejte si tuto horní modrou ikonku ke svým článkům. :)

Dneska jsem si vyzvedla dva balíčky s knihami. Jsou to recenzní výtisky od databazeknih.cz - mockrát děkuji! Řekla jsem si, že by bylo hezké, kdybych rozbalování balíčků nějak zdokumentovala. A tak jsem to nafotila. Doufám, že se vám fotky i knihy budou líbit. :) Já mám z knih ohromnou radost! Všechny vypadají dokonale!
PS: Adresy na balíčkách jsou zamazané schválně.

1. balíček




2. balíček





Všechny knihy pohromadě




Co říkáte na knihy? Máte je doma také?

34 komentářů:

  1. Jé! Překroč svůj stín! Tu už si přeju hodně dlouho, takže doufám, že se ti bude líbit. Jinak jako nepravidelné meme by se mi tato rubrika opravdu líbila. Ráda se koukám na přírůstky ostatních. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si Překroč svůj stín přála také hodně dlouho (asi rok? :D) a jsem ráda, že tuto knihu můžu mít konečně doma. :) Díky. :) Přírůstky ostatních mě také hodně baví. :)

      Vymazat
  2. Akože prepáč ale človek tú má nervy a závidí a ty ešte k tomu prídeš a nafotíš to. Toto nie je fér!
    Závidím a ... ešte raz závidím! Aj ja chcem Pad anjelov a Pushing The Limits -_-
    Neviem ako si sa tvárila ty pri rozbaľovaní ale ja by som asi skákala od radosti z okna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvářila jsem se přesně tak, jak píšeš. Byl to úžasný pocit! :)

      Vymazat
  3. Prekroč svuj stín očakávam budúci týždeň :3 dúfam, že sa dočkám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se dočkáš. :) Jsem zvědavá na tvůj názor. :))

      Vymazat
  4. Práve Pád anjelov a Prekroč svůj stín som si vypýtala z Albatrosu. Ale Pád teraz čítam a strašne ma to nebaví.... Ale Stín bol geniálny :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pád tě nebaví? Jejda, třeba se to zlepší. :) Já se na Překroč svůj stín neuvěřitelně těším. Všichni píší o tom, jak skvělá ta kniha je! :)

      Vymazat
  5. Skvělý článek! :-) A samozřejmě taky super knihy... Určitě se zapojím! :-) Sice asi v únoru nebudu mít moc co rozbalovat, ale něco se určitě najde. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty Temný kouty ti hrozně hrozně závidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký nápad na článek :-) Mně nikdo nic neposílá, tak se nepřipojím, ale je to lepší než nějaký rozbalování ladyboxů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Já viděla pár videí s rozbalováním ladyboxů a vůbec mě to nebavilo. :D

      Vymazat
  8. Preskoč svoj tieň som čítala ešte pred rokom. Veľmi sa mi páčila :) Ostatné by som si rada prečítala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ani jednu doma nemám, ale Překroč svůj stín bych si jednou ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je paráda, že ti posílají vydavatelství knihy na zrecenzování. Pokud to není tajemství, jak ses k tomu dostala?
    Když tak prosím odpověz na mail DateTree@seznam.cz předem moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  11. O temné kouty jsem si taky napsala, tak je budu čekat:)) Miluju, když pošťák přijde s takovou poštou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, také miluji, když přijde pošťák s balíčky, ve kterých jsou knihy! :)

      Vymazat
  12. Knihy vyzerajú úžasne a pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pád andelu vyzerá zaujímavo. Čítala som k tomu zopár recenzii s kladným hodnotením. Tuším, že to bude ďalšia kniha v mojom wishliste :).

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj pěknej blog :) Pád andělů jsem taky četla je to hodně dobrá knížka alespon podle me :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkné knihy. Na Temné kouty jsem slyšela hodně chvály, takže bych si ji i přečetla :)
    Pád andělů má boží obálku!

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný kousky. Můžu se zeptat, jak ses k týhle spolupráci dostala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Jak jsem se k této spolupráci dostala? Úplně jednoduše. Napsala jsem na e-mail Databáze knih a oni mi odepsali. A tak jsme uzavřeli spolupráci. :) Snad jsem tvou otázku pochopila dobře. Pokud by ti ještě něco nebylo jasné, napiš. :)

      Vymazat
    2. Moc děkuju. Takže v podstatě to funguje stejně jako s nějakým e-shopem či nakladatelstvím. :) Mě právě vůbec nenapadlo, že by databaze takhle spolupracovala. :)

      Vymazat
  17. Krásné knihy, hlavně závidím ty Temné kouty ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)