úterý 23. dubna 2013

Filmy, na které se těším!

Poslední dobou přibývají samé skvělé filmy. V kině je teď Hostitel, na kterého bych chtěla jít. :) Brzy bude mít premiéru film Velká svatba (9.5.2013), ve kterém hraje Ben Barnes a Amanda Seyfried. Dále se bude natáčet např. Divergence. :-)


Vampire Aceademy: Blood Sisters (imdb.com)

Premiéra - 14. února 2014
Žánr - fantasy
Režie - Mark Waters
Hl. herci - Zoey Deutch, Lucy Fry, Danila Kozlovsky

Morojská princezna Lissa a její nejlepší kamarádka Rose uprchly ve smrtelném strachu z vampýrské akademie, ale po dvou letech byly vypátrány tajemnými strážci a odvlečeny zpět. Znovu se tak ocitají v obrovském nebezpečí, protože na akademii se mohou pohybovat nebezpeční Strigojové. Ti chtějí Lissu zničit, protože jako jediná dcera urozeného morojského rodu je překážkou jejich plánu na ovládnutí světa vampýrů. Naštěstí je tady ale dhampýrka Rose, v jejichž žilách se smísila krev vampýrů a lidí, takže dokáže zlým Strigojům lépe čelit. V tajemném a ponurém světě akademie ale nebude snadné odolat všem nástrahám a zradám: Lissa bude muset opatrněji využívat svých nadpřirozených schopností, aby nepadla do strigojské pasti, a Rose se musí vzdát velké lásky, aby mohla kamarádku ochránit a za žádných okolností ji nezklamat. Jediné, nač se totiž mohou obě spolehnout, je jejich vzájemné pouto, jejich přátelství…

+ info a zajímavosti:
  • natáčení začíná poslední týden v květnu
  • natáčet se bude převážně ve Velké Británii, část se bude odehrávat i v Montaně (Amerika)
  • společnost už pracuje na webových stránkách a celé reklamní kampani
  • castingy na zbývající postavy stále běží
  • konkurz na roli Dimitrije proběhl přes Skype!

Můj názor -
Vampýrskou akademii miluju. Je to moje nejoblíbenější série. Znám ji celou nazpaměť (i pozpátku :D). Takže se pochopitelně na film těším. Doufám, že ho moc nezkazí a bude stát za to. :-)
Asi už víte, že s herci spokojená nejsem. Se Zoey a Lucy bych se ještě zvládla vypořádat, ale s Danilou ani náhodou. Jsem prostě fanynka Bena Barnese a už to tak asi zůstane. :D

+ pár fotek z tréninku: ZDE, ZDE, ZDE




Hunger games: Catching fire (imdb.com)

Premiéra - 22. 11. 2013
Žánr - akční, dobrodružný, sci-fi, thriller
Režie - Francis Lawrence
Hl. herci - Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson, Liam Hemsworth

Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?


+ info a zajímavosti:
  • natáčení probíhalo v Severní Karolíně a na Havaji
  • nápadná podobnost jmen režiséra a Jennifer je čistě náhodná

Můj názor -
Druhá kniha byla dle mého názoru slabší než první díl. Ale i tak se mi druhý díl líbil a já se nemůžu dočkat, až budu sedět v kině a koukat. :-)


+ trailer:


A když už jsme u těch Hunger games... můžeme v nich rovnou pokračovat.
Nevím, koho napadlo, že třetí díl HG bude rozdělen na dvě části jako Harry Potter nebo Twilight. Dle mého názoru je to dost tenká kniha na to, aby z ní byly dva filmy. Doufám, že se s tím nějak vypořádají a filmy budou stát za to!

Hunger games: Mockingjay - part 1 (imdb.com)


Premiéra - 21. 11. 2014
Žánr - akční, dobrodružný, sci-fi, thriller
Režie - Francis Lawrence
Hl. herci - Jennifer LawrenceJosh HutchersonLiam Hemsworth

Hunger games: Mockingjay - part 2 (imdb.com)


Premiéra - 20. 11. 2015
Žánr - akční, dobrodružný, sci-fi, thriller
Režie - Francis Lawrence
Hl. herci Jennifer LawrenceJosh HutchersonLiam Hemsworth

13 komentářů:

  1. Hostitela idem akurát kukať, už je na nete s titulkami 8)
    Na VA sa teším, mne herci vyhovujú, akurát Lissa sa mi nezdá až tak moc dobrá, ale ok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak si ho užij! :)
      To je dobře, že ti herci vyhovují.. a já doufám, že si je časem oblíbím. :-)

      Vymazat
  2. Vampýrská akademie v Montaně a Británii, já se tak těšim. Hunger games, jak já se nemůžu dočkat :D
    Budou to úžasné filmy, musí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, musí to být úžasné filmy! Vážně se nemůžu dočkat! :D ♥

      Vymazat
  3. Hunger games! Hunger games! :D Sakra ten trailer neukázal ani polovinu věcí, na které se těším. :D Katniss to sekne, jako vždy, ale mě zajímají ti ostatní! O.O
    No a na VA se těším, to je jasná páka. Bude to snad stejně vtipné a juchuchu jako předloha! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou, ten trailer mohl být lepší! :D I tak se mi ale líbí. :-)
      Taky doufám, že se VA povede a bude to vtipné. :D

      Vymazat
  4. Musím sa priznať, že prvý diel Hunger Games sa mi spočiatku veľmi páčil (teda filmové spracovanie) a po ďalšom a ďalšom prostredí som začala vidieť viac a viac chýb :/ Aj tak sa teším na pokračovanie a vyzerá to sľubne :) Čo sa týka VA... to je jasné :D Nech je to už von!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že to máme úplně stejně? Film se mi zpočátku opravdu líbil, ale po další shlédnutí už to nebylo ono. Já jsem se i některým chybám ve filmu dokonce smála. :D

      Vymazat
  5. Na Hostiteli jsem byla v kině. Nejvíc se asi těším na Hunger Games - listopad je strašně daleko :/ a na Vampýrskou akademii jsem taky zědavá :) ( hned bych jako Dimitrije brala B.Barnese :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow. Taky se už konečně do kina musím vypravit! :D Jojo, listopad je vážně hodně daleko. :( Ben Barnes je prostě nejlepší. :)

      Vymazat
  6. Budou samé boží filmy! Těším se :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ten herec co hraje Dimitrije mě trošku štve, ale i tak se na film dost těším :)).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)