sobota 6. února 2016

Ušetřete za knihy s PlnáPeněženka.cz

V rámci spolupráce s webem plnapenezenka.cz jsem si pro vás připravila článek o tom, jak ušetřit peníze za nákup knih. Než se ale dostaneme k samotnému nákupu, chtěla bych vás uvést do obrazu, o jakou stránku se jedná. Plná Peněženka je portál, který vám umožní dostat část peněz (až 15%) z nákupu z e-shopů zpět. E-shopů je tam opravdu nepřeberné množství. Můžete si nakoupit oblečení, potřeby pro zvířata, jídlo a spoustu dalšího. Já jsem si ale tematicky ke svému blogu zvolila knihy.

Jak Plná Peněženka funguje?
  1. Zaregistrujte se na stránce. Můžete se zaregistrovat klasicky či přes Facebook. Tím, že vyplníte svou registraci, získáte vstupní bonus 50 Kč. Lze také zaregistrovat své telefonní číslo, díky němuž získáte určitou slevu.
  2. Ze široké nabídky e-shopů si zvolte ten, na kterém chcete nakupovat. Pokud jako v mém případě v internetovém obchodě pořádají výprodej a vy si nejste jisti, jestli lze uplatnit "více slev najednou", nebojte se. Z webu můžete objednat cokoliv. Je ale velmi důležité, abyste na vámi zvolený e-shop přešli skrz ikonku na webu Plná Peněženka. V opačném případě byste přišli o svou provizi.
  3. Pokud chcete získat další bonus a používáte prohlížeč Google Chrome či Mozilla Firefox, nainstalujte si lištičku, která vás upozorní na možnost získat zpět peníze v obchodech, kde se chystáte nakupovat. Také vás upozorní na to, když nedodržíte 2. bod, takže se vám nestane, že byste omylem peníze nedostali zpět.
  4. Po provedení celého nákupu očekávejte odměnu do 2-3 pracovních dnů. Odměna bude ve stavu registrovaná - čeká na potvrzení od obchodníka. Záleží pak na určitém obchodníkovi, za jak dlouho odměnu potvrdí.
  5. Pokud vám ještě něco není jasné nebo vás zajímá, jak získat peníze za doporučení kamarádům, vše je vysvětleno na stránce ZDE

A teď se můžeme přesunout k samotným knihám!
Já osobně jsem nakupovala přes stránku albatrosmedia.cz (5% zpět z nákupu) a rovnou využila i jejich 50% výprodej - pokud vás zajímají i další knižní internetové obchody, ZDE si můžete projít kategorii knihy. Jak můžete vidět na dolní fotografii, objednala jsem si dvě knihy od spisovatelky Cynthia Hand. Je to druhý (Zasvěcená) a třetí díl (Nespoutaná) do série Nadpozemská. Knihy přišly v naprostém pořádku téměř ihned a už mi zdobí poličku. Vypadají vedle sebe úchvatně. Teď už jenom zbývá si celou sérii přečíst a vychutnat!


Přes stránku Plná Peněženka jsem určitě nenakupovala naposledy. Portál je vhodný pro lidi, kteří často nakupují přes internet. Celý koncept se mi líbí a věřím, že si najde ještě mnoho dalších příznivců. A hlavně za zkoušku nic nedáte, o nic nepřijdete, ba naopak - získáte. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)