neděle 20. prosince 2015

Christmas TAG


Tento vánoční tag sice s knižním světem nemá nic společného, ale říkala jsem si, že by bylo hezké zveřejnit nějaký článek na téma Vánoce. Christmas tag jsem náhodou našla na internetu a vytvořila si k němu svou ikonku (nahoře). Určitě se do tagu zapojte, nikoho nenominuji, takže máte možnost! Všem přeji krásné prožití svátků vánočních! A samozřejmě hodně, hodně knih pod stromečkem, ať máte co číst následující měsíce!
Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Mezi mé oblíbené vánoční filmy určitě patří klasika Sám doma, kterou jistě každý zná. Jako druhý film tu ale mám Čtyřicítka na krku (2008), což už je bohužel méně známý snímek. Tento film se převážně odehrává na Havaji, ale i tak to je báječný, vánoční příběh, který stojí za to zhlédnout!

Jaká je tvá oblíbená vánoční píseň?
Miluji všechny americké i české koledy. Americké koledy jsou spíše veselejšího rázu a mají v sobě spoustu energie. Určitě stojí za poslechnutí Santa Tell Me (Ariana Grande) nebo Underneath the Tree (Kelly Clarkson). I tak se ale přikláním k českým koledám, ve kterých lze více slyšet tu nádhernou sváteční atmosféru.

Jaké je tvé nejoblíbenější cukroví?
Na plné čáře to vyhrávají včelí úlky! Každoročně je pomáhám připravovat u babičky. Lepší cukroví pro mě neexistuje, i když samozřejmě zbožňuji i další druhy (např. vanilkové rohlíčky).

Jaké místo (kdekoliv na světě) bys chtěla o Vánocích navštívit?
Žádné konkrétní místo mě nenapadá, ale Vánoce bych určitě chtěla strávit v zasněženém městečku, kde panuje ta pravá vánoční atmosféra.

Baví tě balení dárků? Jde ti to?
Balení dárků mě baví asi tak první půlhodinu. Klidně si s tím i vyhraju. Pak už ale jen balím, balím a balím a těším se na to, až ta kupička dárků bude celá zabalená. A jestli mi to jde? Nejspíše ano - balím totiž téměř všechny dárky pro naši rodinu.

Jak jsi přišla na to, že Ježíšek doopravdy neexistuje?
Na Ježíška jsem věřila do svých jedenácti let. Přišla jsem na to vlastně náhodou. Jednou jsem se byla podívat do mamčiny skříně a narazila jsem na svůj dopis, který jsem nechávala Ježíškovi na parapetu. Pak už jenom stačilo najít většinu dárků a bylo jasno.

Tvé oblíbené vánoční barvy?
Zlatá, tmavě červená a tmavě zelená. Tyto barvy samy o sobě vypadají senzačně, ale dokonce i jejich kombinace je perfektní!

Tvá oblíbená vánoční vůně?
Každý si jistě Vánoce spojuje s vůní jablek, pomerančů, skořice a jehličí, které je cítit po celém bytě. Všechny tyto vůně mi bezpečně připomenou Vánoce v každém ročním období.

Kdy obvykle nakupuješ vánoční dárky? Sháníš je už měsíc dopředu nebo na poslední chvíli?
Obdivuji lidi, kteří nakupují dárky hodně dopředu. Já na to většinou zapomenu a když si pak náhodou vzpomenu, už je za dveřmi Štědrý den. Pak rychle letím do obchoďáku, nakoupím dárky a do večera ještě zabalím. Ano, vím, že to není nejlepší způsob, jak nakupovat vánoční dárky, ale sáhněte si do svědomí, určitě se vám to minimálně jednou stalo také.

Co si letos přeješ k Vánocům?
Letos nemám žádné speciální přání. Samozřejmě jako každý rok si přeji knihy. Letos jsem se rozhodla zveřejnit svůj seznam knižních přání zde na blogu. Dále jsem poprosila Ježíška o malý, cestovní Tangle Teezer, který bych mohla nosit v kabelce do školy. Doma má dva velké, které by zbytečně zabíraly moc místa, tak jsem si vybrala tuto menší verzi. A na mém seznamu jistě nesmí chybět ani oblečení a kosmetika. Nějaké oblečení jsem si nakoupila už v Anglii a Německu, takže vím, co dostanu. :)

Tvé oblíbené vánoční jídlo?
S Vánoci se mi pojí bramborový salát. Miluji ho a celkem mě mrzí, že ho doma nemáme vícekrát do roka. O to víc se na něj ale pak těším.

Máš nějaká předsevzetí, která si chceš dát do nového roku? Pokud ano, dodržuješ je?
Předsevzetí jsem si dávala dříve, ale tuto kapitolu jsem již uzavřela. Předsevzetí jsem ve většině případů nedodržela. Vím, že to zní jako otřepané klišé, ale nemyslíte si také, že byste měli považovat každý den za nový začátek a ne jenom začátek nového roku?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)