sobota 3. května 2014

Návštěva knihovny (2)


Toto meme je z dílny Michelle M.
V knihovně jsem naposledy byla v říjnu minulého roku. Bohužel nemám čas tam chodit, což je podle mě velká škoda, protože knihovna je opravdu úžasné místo. Ale včera šla moje mamka do knihovny, a tak jsem ji zaúkolovala, jaké knihy mi má půjčit. Nakonec mi domů přinesla tyto dvě krásky: V pasti (Michael Northrop), což je kniha, kterou si chci přečíst už šíleně dlouho a navíc je i krásně graficky zpracována (viz. fotky), a Měděný jezdec (Paullina Simonsová), kterého všichni chválí. Na obě knihy se neuvěřitelně těším a doufám, že je v dohledné době stihnu přečíst.





Znáte tyto knihy? Četli jste je?

33 komentářů:

  1. Měděného jezdce mám už skoro rok doma a ještě jsem se nedostala k tomu ho přečíst :-) A V pasti vypadá hodně dobře, hlavně kvůli té obálce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ten Měděný jezdec je celkem bichle. Trochu jsem se lekla té tloušťky, když mi knihu mamka přinesla. :-D Ano, obálka knihy V pasti je super! :-)

      Vymazat
  2. V pasti má krásnou obálku a i uvnitř vypadá moc hezky :).
    Měděného jezdce mám v plánu si v blízké době přečíst a jsem zvědavá jak se mi to bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, V pasti má krásnou obálku. :) Pevně doufám, že Měděný jezdec bude super, tak ať se líbí i tobě. :-)

      Vymazat
  3. Obě knihy si chci už dlouho přečist :) Ale víc mě láká V pasti :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha V pasti je vážně lákavá, chci si ji přečíst už od jejího vydání. :D

      Vymazat
  4. Měděného jezdce jsem četla, už to bude skoro rok a byl to nádherný příběh, akorát k dalším dílům jsem se ještě úplně nedostala, i když je mám doma. Určitě se Ti to bude líbit. A V pasti vypadá naprosto skvěle! :-) :-)

    Jinak do knihovny jsem chtěla jít dneska, plánovala jsem si půjčit něco od Jamese Herriota, ale tak nějak jsem zaspala otvírací dobu, takže snad v pondělí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti Měděný jezdec líbil. Já si myslím, že tahle kniha bude můj šálek kávy - určitě bude skvělá. :-)
      Tak držím palce, aby to v pondělí vyšlo! :-D

      Vymazat
  5. Nedávno jsem dočetla Měděného jezdce, je to krásné, smutné a silné. Všechny ty hrůzy války. Ale ke konci to bylo moc, však uvidíš! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Nečetla jsem ani jednu, docela se toho Měděného jezdce bojím, protože co jsem slyšela, je to přesně ten typ knihy, který já moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100 lidí, 100 chutí. Je to o jednotlivci, co se mu líbí a co ne. Já se třeba na Měděného jezdce moc těším. :-)

      Vymazat
  7. Znám obě, ale četla jsem jenom Měděného jezdce :) Celkem mě zajímá, co na něj budeš říkat, až ho dočteš :D

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem byla v naší knihovně, a v Pasti jsem držela v ruce. Ale nakonec jsem dala přednost jiným knihám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha nemá až tak kladné hodnocení, je to spíše průměr, ale i tak doufám, že to bude stát za to. :)

      Vymazat
  9. Jé, Měděný jezdec! Četla jsem ho loni na podzim a byla jsem z něj úplně psychicky vyždímaná, ačkoliv teď s odstupem času bych řekla, že to přeci jen nějaké ty mouchy mělo (ale co nemá, že), sem tam se vyskytlo něco mírně přitaženého za vlasy, ale i tak: chytlo mě to a plánuju re-reading. Jinak V pasti jsem zatím nečetla, tak snad časem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, tak to se na Měděného jezdce musím nějak psychicky připravit. :D A po všech těch nadšených reakcích věřím, že kniha opravdu stojí za to. :) Tak hurá do čtení!

      Vymazat
  10. na medenyho jezdce se uz nejakou dobu chystam ale nemuzu se k tomu dokopat :) je to docela bichle :-D

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo teda, bichle to je. Tohle vydání má něco přes 700 stran. :D

      Vymazat
  11. Měděného jezdce jsem měla z knihovny a taky v tomto vydání, úžasná kniha, až na to přehnaně zbytečné množství erotiky. ale jinak jí nemám co vytknout. jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :-) a V pasti jsem si donesla z knihovny minulý týden. jsem na knihu hodně zvědavá a přesně - je opravdu krásně zpracovaná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se na Měděného jezdce těším, vážně moc. Všichni knihu vychvalují, takže to musí být skvělé! :-) A snad se nám oběma bude kniha V pasti líbit. :-)

      Vymazat
  12. Ani jedno, no nevypadá to najhoršie. Tiež do knižnice veľmi nechodím-môj osobný názor je, že je to niečo ako koncentračný tábor pre knihy...

    OdpovědětVymazat
  13. Četla jsem V pasti. A za mě jen 2/5. Prostě nic zajímavého a převratného, ale čte se rychle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vesměs narazila na samé negativní recenze na tuto knihu. Ale i tak se na ni těším, protože ten námět se mi líbí. :)

      Vymazat
  14. Kniha V pasti mě moc zajímá, také si chci přečíst. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vnitřek V pasti vypadá moc pěkně. A Měděného jezdce bych si taky chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Měděný jezdec je dokonalá kniha!! Určitě si jí přečti co nejdřív :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak si to tady tak pročítám, všichni knihu chválí - vážně si ji musím přečíst co nejdřív! :D

      Vymazat
  17. V pasti je pěkná knížka! Doporučuji :)

    Jinak já jsem do knihovny chodila do knihovny každý týden, jenže teď se mi stala taková menší nehoda s jejich stromem :D Tak doufám, že mě neviděli, ale i tak si dám radši chvilku pauzu... :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na V pasti moc těším! A když se ti líbila, tak to se těším ještě víc! :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Jsem ráda za každou radu nebo názor. :)